Westerschelde Ferry

KLACHTENPROCEDURE

Waar kun je met je klacht terecht?

KLACHTENPROCEDURE

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? We stellen het op prijs als je het ons laat weten. We gaan graag met je in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken.

Klacht indienen

Je kunt je klacht indienen bij onze Klantenservice. Onze medewerkers staan op werkdagen van 08.00 tot 17.00 voor je klaar. Neem contact op via:

  • +31 (0)850401800
  • Onderstaand klachtenformulier
  • Stuur een e-mail
  • Klacht indienen per post? Dat kan ook. Houd er dan wel rekening mee dat het langer duurt voordat je een reactie ontvangt. Ons postadres is:

Westerschelde Ferry
Postbus 13
4460 AA Goes

Klachtenprocedure

Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen na ontvangst van je bericht een inhoudelijk antwoord te sturen. We behandelen je reactie zorgvuldig en reageren altijd op basis van hoor en wederhoor. Je reactie kan dan ook leiden tot een onderzoek bij de afdeling waarop je klacht betrekking heeft. Hebben we meer tijd nodig voor de behandeling van je klacht, dan ontvang je daarover bericht.

Niet tevreden met de uitkomst van de klachtenafhandeling

Ben je niet tevreden met de uitkomst van de klachtenafhandeling, dan kun je ervoor kiezen de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke instantie.

Je kunt hiervoor terecht bij de volgende organisaties:

OV Ombudsman
Voor meer informatie kun je terecht op https://www.ovombudsman.nl/

Geschillencommissie
De Westerschelde Ferry is aangesloten bij de Geschillencommissie; voor meer informatie kijk op: https://www.degeschillencommissie.nl/

Klachtenformulier

Contactgegevens
Gegevens incident
Datum incident*
Locatie* Terminal VlissingenTerminal BreskensAan boord richting VlissingenAan boord richting Breskens
Bestand toevoegen (maximaal 2mb / pdf/jpg/jpeg/png/gif)