Westerschelde Ferry

KLACHTENPROCEDURE

Waar kunt u met uw klacht terecht?

KLACHTENPROCEDURE

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Of lopen zaken anders dan u graag had gezien? We stellen het op prijs als u het ons laat weten. We gaan graag met u in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken.

Klacht indienen

U kunt uw klacht indienen bij onze Klantenservice. Onze medewerkers staan op werkdagen van 08.00 tot 17.00 voor u klaar. Neem contact op via:

 

Wilt u uw klacht indienen per post? Dat kan ook. Houd er dan wel rekening mee dat het langer kan duren voor u een reactie ontvangt. Ons postadres is:

Westerschelde Ferry
Postbus 13
4460 AA Goes

Klachtenprocedure

Wij streven ernaar om binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw bericht een inhoudelijk antwoord te sturen. We behandelen uw reactie zorgvuldig en reageren altijd op basis van hoor en wederhoor. Uw reactie kan dan ook leiden tot een onderzoek bij de afdeling waarop uw reactie betrekking heeft. Hebben we meer tijd nodig voor de behandeling van uw reactie, dan ontvangt u daarover bericht.

Niet tevreden met de uitkomst van de klachtenafhandeling

Bent u niet tevreden met de uitkomst van de klachtenafhandeling, dan kunt ervoor kiezen de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke instantie.

U kunt hiervoor terecht bij de volgende organisaties:

OV Ombudsman
Voor meer informatie kunt u terecht op https://www.ovombudsman.nl/

Geschillencommissie
De Westerschelde Ferry is aangesloten bij de Geschillencommissie; voor meer informatie kunt u terecht op https://www.degeschillencommissie.nl/

Klachtenformulier

Contactgegevens
Gegevens incident
Datum incident*
Locatie* Terminal VlissingenTerminal BreskensAan boord richting VlissingenAan boord richting Breskens
Bestand toevoegen (maximaal 2mb / pdf/jpg/jpeg/png/gif)